Utmaning hos Cocoa Daisy


Idag är jag hemma och vabbar med Alva, som har lite feber efter vaccination nr 2 mot svininfluensan som hon fick igår. Hon var inte alls speciellt rädd inför sprutan för det gick väldigt bra förra gången, men den här gången gjorde det visst ONT. Stackarn... hon såg rätt chockad ut och grät och grät och grät. För L var det tvärt om. Han var jätterädd innan (både den här och förra gången) men jag tror det kändes betydligt mindre den här gången och han var mest lättad över att det var gjort efteråt.

Jag har gjort en layout till 
Anjas utmaning hos Cocoa Daisy. Utmaningen går ut på att använda en bild från en tidning eller en katalog eller något liknande och att skriva sin journaling i form av en lista. Häng gärna på...! Man får använda precis vilket material man vill och behöver inte alls vara prenumerant hos CD.

Jag hittade den här fina symaskinen i en inredningstidning och gjorde en layout om alla hobbies som jag önskar att jag hade mer tid till... Materialet kommer från januarikitet. Knappen med testen "the revolution is being handmade" hittade jag i samma tidning. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback