Baklänges hybrid...


Jag vet inte om baklänges hybrid är rätt ord, förresten... =) men jag gjorde något jag aldrig har gjort förut. Jag scrappade en papperslayout och när jag hade fotat den och satt och tittade på den på datorskärmen så gillade jag inte riktigt vad jag såg. Det saknades något. Så då la jag till lite digitala element tills jag blev nöjd. Blir det en hybrid då? Egentligen är den ju bara digital, så länge jag inte skriver ut den. För papperslayouten jag har ser ju inte alls ut som den färdiga layouten som jag blev nöjd med. Hm... Klurigt det här... =)

Det var i alla fall något helt nytt för mig att göra på det här sättet och först kändes det knäppt nog som "fusk". Men sen ångrade jag mig och konstaterade att resultatet blir ju något sorts digital-hybrid-resultat. Jag skulle ju aldrig visa den utan att berätta vad som är vad, när det gäller digi och papper. Det är ju till viss del uppenbart också, för den delen.

Ni ska få se den, men inte alldeles nu bums. :)

Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Klart det inte är fusk! Blir nyfiken på att se resultatet :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback