Carnival...


...är namnet på
julikitet från Cocoa Daisy.

Här är några av layouterna som jag gjort.


Tejpen från Pink Paislee är helt underbar! Den ingår i huvudkitet, medan bakgrundspappret tillhör en add on som heter "Blue Ribbon". Jag är också helt kär i knapparna från Jenni Bowlin - de finns i en add on som heter "Merry-Go-Round".





Jag har använt gesso till de vita fjärilarna och Maya Mist (från add on Merry-Go-Round) till de orange.







Fotot är taget efter en av vinterns vaccinationer mot svininfluensa.


Kommentarer
Postat av: Marie

UNDERBARA!!! Tack för inspirationen!! <3

Postat av: Linnea

Så fina!! Älskar fjärilslayouten!

Jag har försökt svara på din fråga i min blogg, hoppas min förklaring blev förståelig :)

2010-07-03 @ 23:51:01
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback