Projekt 365, 9 maj - 17 maj


Jag ligger galet mycket efter med att visa mina projekt 365-bilder. Jag missade EN attans dag nu i helgen. Det är ju inte hela världen och jag har från början sagt att huvudsaken är att jag inte tvärt ger upp helt och hållet, som förra året, men det känns ändå lite surt att jag missade en dag, när jag klarat mig så himla länge. Vi får se om jag lyckas komma ikapp lite med att visa fotona nu i alla fall. Det blir väl ett smärre bombardemang med bilder... :)

Maj känns som väldigt länge sedan, när jag nu tittar på de här bilderna.

9 maj, ibland blir det inte roligare än så här. Nödlösning vid brist på fantasi...


10 maj, växtkraft...! Squashplantor är bra coola. =)


11 maj, nya fiiiina nagellack...


12 maj, kaffe... mums...!


13 maj, Alva med ny och fin keps.


14 maj, ännu en lös tand...


15 maj, det är såååå vackert...!


16 maj, tunnel... =)


17 maj, tuffing med lasersvärd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback