Sytt en klänning...


Jag blev ju sugen på att sy ungefär 1000 olika saker när min symaskin gick sönder nyligen och illa kvickt skaffade jag mig en ny. Jag hittade
det här fina mönstret på flera olika varianter av en sommarklänning och oj så kul det var att sy med elastisk tråd. Det krävdes en del fipplande och lite sprättande innan jag fick till det, men när jag väl gjorde rätt så var det faktiskt lätt som en plätt.






Kolla här så ser ni en hel massa varianter som olika människor gjort utifrån Danas mönster. Om ni orkar scrolla ned en bra bit så är faktiskt Alva med där också! :)

Nu är bara frågan hur jag ska få tid att sy ännu mer? Det är så kul!

Kommentarer
Postat av: mathilde

Men GUUUUU så fin! Precis hur söt som helst! Vad du är duktig!

Kram Mathilde

Postat av: Marie/Mison

Gillar den verkligen. Vad duktig du är!

2010-07-22 @ 08:27:17
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: Angela

Åh så söt! Det hade varit kul att lära sig sy... som så många andra saker...

2010-07-23 @ 16:48:50
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback