Carribean Bliss


Aprils månadskit från
Cocoa Daisy damp ned här i fredags och ooooooo vad jag var glad över att jag fick det innan helgen! Faktum är att jag hade fått det redan i torsdags om jag hade varit hemma, men eftersom jag var på jobbet när de ringde på dörren så fick jag en lapp i brevlådan om att jag kunde hämta det hos posten. Men lappen kom först på fredagen. Varför gör de så? Varför lämnade de inte en lapp när de var här och sökte mig i torsdags, så att jag kunde hämta det i torsdags kväll?

Jaja, det var ju stor lycka att få det innan helgen i alla fall, så jag ska väl kanske inte klaga. :) Jag har inte haft en massa ostörd scraptid, men har lyckats smita in här och klippa och fixa då och då. Här är ett par av layouterna jag gjorde.










Kommentarer
Postat av: Linda

Jättesnygga layouter! Gillar verkligen pappret med taggig kant som du har lagt i lager på den översta lo:n. Definitiv liftvarning på det!



Ha en bra vecka!

Kram, Linda

Postat av: Angela

Fiiina! Väldigt finstämda färger, gillar!

2010-03-30 @ 08:13:19
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Monnah

Älskar dina lager på lager!

2010-03-30 @ 13:46:24
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback