cardalicious


Här är mitt senaste kort till
Cardalicious. Utmaningen går ut på att använda en tag, ett klistermärke och en blomma på sitt kort.



Idag är en sån där dag då jag försöker göra allting på en gång... städa, scrappa med aprilkitet från Cocoa Daisy som till min förtjusning dök upp igår, tvätta, plantera om växter, peta ned nya frön i jorden... Karin hade förresten helt rätt i att katalogen jag inspirerats av i förra inlägget var Impecta. Jag har inte beställt några frön just därifrån i år, men det är så kul att bläddra och drömma... Hur som helst så är "idag" än så länge en ganska behaglig dag. Linus berättade just för J som åkte för att handla lite att han skulle se till att köpa presenter till den kommande födelsedagen. "Sen väntar ni tills jag har somnat och då bär ni in presenterna och gömmer dem." Jag undrar om han alls kommer att kunna somna på torsdag kväll...? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback