Man kan bli inspirerad av sånt som inte är så snyggt också...


Jag tycker i alla fall inte att omslaget till frökatalogen som jag inspirerades av när jag gjorde den här layouten - med marskitet från Cocoa Daisy - är så himla snyggt. Men efter att katalogen legat där på pysselbordet ganska länge så kom jag plötsligt på att layoutdesignen ändå var intressant och inspirerande. Så kan det gå!

Kika in hos
Cocoa Daisy för att se omslaget. Layouten med stackars sjuklingen kommer här:



Nu har de faktiskt varit friska i snart två veckor, de stora små barnen och det är väldigt skönt! Jag försöker komma ihåg att vara glad och tacksam över att det kan vara så också. :) Igår trodde jag och för sig att det var kört igen för Alva var väldigt orolig på kvällen (och halva natten) och Linus började också hosta lite i sömnen igår kväll. Tack och lov var de ändå friska och pigga imorse, men båda var rätt så ordentligt slitna nu på eftermiddagen så om de inte är på väg att bli sjuka så är de i alla fall ganska tröttkörda. Förhoppningsvis klarar de morgondagen också och hinner vila upp sig lite under helgen... 

Linus räknar ned till födelsedagen nästa fredag och är lite orolig att vi inte ska hinna köpa presenter. =) 

Alva pladdrade innan hon skulle sova om vad hon ska ha på sig när vi ska på fest den 7:e augusti. Det gäller att planera i tid. ;-) 

Själv är jag också trött. Jag tror ofta att jag ska gå och lägga mig extra tidigt, men det lyckas nästan aldrig. Kanske ikväll?

Kommentarer
Postat av: Karin B

Impecta gissar jag på ?

Supersnygg layout!

Postat av: Angela

Det här var en klockren layout, tokgillar färgerna och upplägget. Så snyggt med det röda & blomman... ja jag gillar allt med den!

2010-03-25 @ 22:15:44
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback