Mer Carribean Bliss...


Oj oj oj, nu är det spännande hockey på tv:n... :) Heja LHC!

Här är ytterligare ett par layouter som jag gjort med aprilkitet från
Cocoa Daisy.

Fotografierna är från en liten utflykt barnen och jag gjorde i somras. Det är så enkelt att ge sig ut och upptäcka världen och det måste vi göra oftare. Vi hänger alldeles för mycket här hemma. Jag gillar den här overlayen från Hambly väldigt mycket!






"Snigelfis" säger barnen på uppmaning av fotografen som brukar fota dem på dagis. =) Hysteriskt roligt och man ser ganska glad ut när man säger det. Prova själv, vettja! :)




Kommentarer
Postat av: Lilo

ooooooooooooo Anna! Det var länge sedan! Och så fick jag syn på undulaten (det måste det ju vara) på din LO nedan! Pappersserie? Papper?? Jag måste bara veta! Jag älskar ju undulater! =)

Postat av: Marie - med mina händer

Så glad man blir över sommarfoton - tänk att vi har hela det härliga framför oss. jublar



Vilka läckra layouter - älskar den översta... Hambly, det är grejer det.

Ja, jag älskar den andra också nu när jag kollar en gång till. :-) Grönt och gult - mums.

2010-03-31 @ 21:48:22
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Marie/Mison

Underbara layouter! Vi kör med Bajskorv när vi ska fota barn här hemma... Längtar efter nästa CD-kit!

2010-04-01 @ 01:40:37
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback