Projekt 365, 1 mars - 7 mars


Jag ligger visst ett par veckor efter med att lägga upp mina bilder här.

1 mars, Linus hade halsfluss och också namnsdag (Albin). Han fick "Fotbollsmysteriet" i namnsdagspresent.


2 mars, så här tar man Kåvepenin enligt Linus. Mjölk med sugrör för att sköja ned och så en After Eight till belöning efteråt. :) Det gick så bra med medicinen så vi lyckades till och med krångla oss ifrån att ha belöning varenda gång. :)


3 mars, Linus läste ut hela fotbollsmysteriet alldeles själv...! Han har kunnat läsa ett tag men jag tror nästan att det här var den första "riktiga" bok som han läste alldeles själv från början till slut. Superkul!


4 mars, jag började plötsligt tänka på sommar och trädgård och bli intresserad av frösådder igen...


5 mars, trött familj kollar på Bolibompa...


6 mars, fantastiskt väder och så kul att leka i snön!


7 mars, Alva har mest tittat på när Linus spelat New Super Mario och man kan nog nästan kalla henne expert på spelet, trots att hon knappt spelat själv. ;) Den här dagen ville hon i alla fall prova lite själv igen och det gick ganska bra och var väldigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback