Projekt 365, 8 - 17 mars


8 mars, sommaren känns långt bort men plötsligt kommer semesterlappen från dagis. Dags att lista ut när vi ska vara lediga....!


9 mars, jag hämtar Alva på dagis


10 mars, Alva är hemma och är sjuk


11 mars, jag gillar de här färgglada klossarna så himla mycket!


12 mars, mjölkmustaschen... :)


13 mars, precis hemkommen från simskolan


14 mars, äntligen är fåret Shaun färdig...! Jag skulle ha virkat klart honom i tid till jul, men hann inte och sen blev han liggande väldigt länge innan jag till sist fick honom färdig.


15 mars, min arbetskompis Nora. Det var sista dagen i vårt förra rum, nu har vi flyttat till en ny korridor...


16 mars, jag fick lite roliga fröer i brevlådan...


17 mars, en del av nya rummet på jobbet...

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Massa fina foton på dina söta barn!

Postat av: Maria

Jättefina foton!

2010-03-22 @ 10:22:28
Postat av: Marie/Mison

Fina foton. Vad har du för jobb?

2010-03-22 @ 15:18:00
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback