Magnetstämplar...


När använde du dina gamla magnetstämplar senast...? För om du har scrappat ett tag, visst har du ett set liggande någonstans...? =)

Jag rotade fram mina "rummage" och använde till den här layouten, till en teknikutmaning hos
SWE Scrapbook. Kika in för att se fler exampel på att använda bokstavsstämplar.

Det mesta materialet jag använt i övrigt kommer från flera olika kit från Cocoa Daisy.

--------------------------------------------------------------------

When did you last use your magnetic stamps? If you've been into scrapbooking for a while, I'm pretty sure that you have a set stashed away somewhere...? =)

I found my old favourites "rummage" and used them on this layout, for a technique challenge at SWE Scrapbook. Check out the blog post to see other examples on using letter stamps.

Most of the other things I used are from a couple of different Cocoa Daisy kits.



Och jaaaa, jag är på bättre humör idag! Trots galen åska i natt och hysteriskt regnande. Just nu är det i alla fall "bara" grått. Faktum är att min känsla stämde igår... det blev genast bättre med lite mat i magen. =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla/ pia74

Ska nog försöka använda mina också snart, de är ju faktiskt riktigt snygga! Borde verkligen gå igenom allt man samlat på sig, det finns säkert en hel del användbart som man i princip har glömt bort!

2010-05-13 @ 10:10:09
Postat av: Linnea

Vilket snyggt upplägg, blir sugen på att lifta :)

Jag gillar mina magnetstämplar men glömmer bort dem ganska ofta...

Skönt att det känns bättre idag, hoppas du får en fin långhelg!

Postat av: Monnah

Och om jag visste var mina magnetstämplar var vore jag väldigt glad... De försvann för ett år sedan, men sedan dess har jag hoppats på att de ska dyka upp när vi hämtar något på vinden eller i garaget, men ingenting än. Jättesnygg layout!

2010-05-14 @ 12:43:21
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: sannaf

Ursnygg layout!!! Jag använder mina till att stämpla på betong mest. Men härom dagen stämplade jag ett datum på en layout faktiskt. De är himla snygga!

:)

2010-05-15 @ 20:46:19
URL: http://creativesanna.blogspot.com
Postat av: cattis

Magnetstämplarna har jag också letat fram och använt nu...det blir läckert med dessa! Hade både bokstäver stora å små och ord.



Blir så inspirerad när jag kikar in till dig. Av både dina alster och dina underbara foton!



Kram/Cattis



2010-05-22 @ 22:20:43
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback