mer Cocoa Daisy...


Natten blev lugn! Skönt!

Den här layouten blev helt galen. Jag gillar delar av den - som blommorna - men tycker nog att helheten är lite för kaotisk... men det var kul att göra den och det är väl huvudsaken. =) Jag gjorde den till en av utmaningarna till förra helgens Crop hos
Cocoa Daisy. Deadline för alla utmaningar är imorgon, 2 maj, så det finns fortfarande tid kvar!

Den stora bakgrundsstämplen är från Prima/Donna Downey. Jag stämplade med glimmer mist och den gula sprayen jag använt är en fantastiskt fin Maya Mist. Titeln gjorde jag genom att skriva ut den på cardstock och sen färglägga med promarker innan jag skar ut den. Blommorna är gjorda av utklippta delar av ett papper från October Afternoon.





Den här layouten gjorde jag faktiskt under själva cropen. Jag satt mest vid datorn och "pratade" men det blev liiite pyssel gjort också. :)





Till båda layouterna har jag använt material från majkitet + add ons, från Cocoa Daisy.


Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej igen!

Helt otroligt häftigt! När man ser detta vill man bara "släppa loss".

Var får jag tag i den där stämpeln? Måste ha!

Sen hade jag tänkt att inte köpa så många add-ons denna månad - men nu måste jag det också!

Barack Obama borde tacka dig för att du hjälper till att hålla uppe konsumtionen i USA. Åtminstone i scrapbranschen.

Tack, Katarina "amospersson"

Postat av: Angela

Åh vilka fina, särskilt den nedersta gillade jag skarpt! Fast dom är superfina båda två!

2010-05-02 @ 11:24:57
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: sannaf

WOW vilka snygga layouter!!!! Galet coola!

KRAM å trevlig helg

2010-05-12 @ 19:44:56
URL: http://creativesanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback