Projekt 365, 26 april - 1 maj


26 april, det är mycket kulspel på skolan just nu...!


27 april, jag var hemma och vab:ade med Alva som var förkyld och hade klibbiga ögon


28 april, vab med Alva igen. Hon la upp 1000 småsaker på golvet och så tog hon bort allihop igen och fråga mig vilka som var borta. Bra träning för minnet... ;-)


29 april, jag rusade ut när jag skulle lägga barnen för att jag såg så fina vattendroppar på en buske där ute. De fotografierna blev inte alls som jag hade tänkt mig och det här tog jag verkligen bara i förbifarten på vägen in. Ingen speciell bild, men den påminner om att vi upplevde årets första regn som verkligen luktade sommar den här dagen! :)


30 april, den enda bilden jag tog under vårt storslagna Valborgsfirande. ;) Elden hade visst aldrig tagit sig, inte efter att vi gick hem heller, så högen med ris såg tydligen nästa likadan ut dagen efter, som innan.


1 maj, grillpremiär...! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback