Tillfälligt avbrott...


...kan man ju tro att det är här i bloggen. :) Men idag blir det i alla fall ett litet avbrott i avbrottet...

Jag har tecknat lite mer. Det började ganska bra tyckte jag, men jag vågar inte fortsätta på den här för då förstör jag den säkert. =) Fotot är lite kasst, men det får ni stå ut med.



Den här är betydligt mindre lik, men det ser ju i alla fall mycket mer ut som en människa än det hade gjort om jag inte hade ritat av ett foto. *fniss*



Sen gav jag mig på att försöka rita av ett foto på Linus också, men det blev verkligen inte bra. Jag tror det var ett för svårt foto och jag har skrivit ut några andra som jag förhoppningsvis ska ge mig på snart.

Här kommer förresten ett par små tjuvittar på ett par av mina Cocoa Daisy-layouter för December också:




Kommentarer
Postat av: Karolina

Jättefina teckningar, särskilt den översta. Förstår att du inte vill göra mer på den, det behövs ju inte, den är verkligen fin precis som den är. Nu blev jag inspirerad att ta fram mina pennor igen. Hittade hit genom pyssel.net..

2010-12-08 @ 21:52:30
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback