Hemma!


Jag har haft en toppenbra resa! Nu är jag trött, trött, trött och jag känner hur det snurrar i huvudet av alla intryck som jag försöker smälta efter de här två dagarna. Jobbmässigt var det väldigt inspirerande och lärorikt! Verkligen toppen! 

Jag har insett att jag inte är så där väldigt förtjust i att flyga - ingen panik, men viss obehagskänsla, framför allt vid start och landning och när vi hamnade i en rätt jobbig turbulens under några minuter på ditresan - men att jag tycker att det är rätt kul att leta mig fram i en främmande stad och hitta rätt tåg och tunnelbanor osv... =)

Jag träffade
Lisa och hennes Ade och det var jätteskoj. Det känns lite magiskt att ha få se att de är 'riktiga' människor och inte bara finns på internet. =) De var supergulliga och vi hade en riktigt mysig kväll.

Jag tog exakt 5 mer eller mindre suddiga foton med min mobiltelefon. Det är ju ett litet nederlag för någon som tycker så mycket om att fotografera som jag gör. Jag reste med enbart handbagage och jag efter mycket vånda bestämde jag mig för att jag inte hade plats i packningen för min D90. Ärligt talat hade jag nog känt mig lite stressad om jag hade haft den med, för att jag inte hade speciellt mycket tid att ägna åt fotografering. Den största delen av tiden i London tillbringade jag ju faktiskt inne på konferenshotellet. Men... en liten kamera som får plats i en jackficka vore ju faktiskt inte så dumt att komplettera prylsamlingen med känner jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback