Inspirerad...


Jag har gjort en layout till
bloggen hos Cocoa Daisy och jag valde att utmana mig själv att försöka scrappa med MER saker på sidan... För att hitta inspiration surfade jag runt hos den fantastiska Michelle Clement och jag tittade väldigt mycket på hur hon lägger saker lager på lager, använder färg och syr på sina layouter. Jag liftade inte en speciell layout, utan tittade på flera olika layouter och lånade lite inspiration från alla håll och kanter.

Resultatet blev ganska rörigt... =) Jag behöver nog öva på det här med att vräka på MER utan att det blir alldeles för plottrigt. Jag ser saker jag hade velat ändra nu i efterhand, men det är väl det som är att utvecklas och att lära sig mer. Vissa detaljer är jag väldigt nöjd med och framför allt hade jag galet KUL när jag gjorde den här.











Vi har varit bortresta i helgen och jag är så tröööööött idag. Det är nackdelen med att göra något roligt... och dessutom blir ju tvätt och sånt gräsligt eftersatt, vilket inte är så bra inför den kommande jobbveckan. Jag har gått upp lite i arbetstid jämfört med i våras och jobbar nu 75% istället för 60%. De dagar jag ska hämta barnen (vilket blir nästan jämt) så har jag tänkt att åka med 05.58-tåget på morgonen och det betyder att det blir ganska tidiga mornar... Än så länge har jag bara gjort det 3 gånger, för vintertiden på jobbet började i onsdags förra veckan (blev jag brutalt påmind om i tisdags... min hjärna hade helt sorterat bort den informationen...), och det funkade hyggligt, men bidrar nog till tröttheten idag.

Kommentarer
Postat av: Angela

Snyggt! Är också sugen på att utvecklas, testa mer saker, kladda mer... scrappa mer helt enkelt... du inspirerar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback