Ännu mer från marskitet...


...från
Cocoa Daisy...!

Jag har gjort mitt första kaffefilterkort... :) Sprayade filtret med Maya mist (från en add on) och klippte ut mönstrat papper i lagom storlek för att passa på framsidan. Jag har stämplat och skvätt lite färg över alltihop.




Sen har jag gjort en layout om vårt nya matbord som vi ställt in i vardagsrummet. Vi har haft en stor yta som länge mest varit "lekrum" och det blir en utmaning att försöka hålla stöket borta nu, för att försöka få det lite mysigare och mer ombonat. :)

Jag använde vit akrylfärg tillsammans med stämplarna.




Bokstäverna var kraft-färgade från början och jag har målat på lite vitt och sen duttat med den bruna stämpeldynan från kitet.





Den här handlar om när vi provade att locka Alvas hår med locktång. Hon ville ha likadana lockar som en kompis på dagis haft, men det första hon sa när hon tittade sig i spegeln var att det var fel, för kompisens lockar hade varit mindre... :)










Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hej!



Tack så mycket för besöket och kommentaren i min blogg! Din layout var så mysig så jag var bara tvungen att scraplifta den och tänk att jag vann =) Verkligen jätteroligt. Här får jag allt kika in igen, så mycket fint du har gjort.



lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback