Ett par ganska olika kort...


Det här har jag gjort till en utmaning hos
Tickled Pink. Det var jättekul att göra, men jag tycker verkligen att det är svårt att färglägga och det tog lååång tid. :) Jag hoppas att jag kommer mig för att öva mer, för skoj är det i alla fall. Och Lilith är ju så söt. :)

------------------------------------------------------------------------------------

This first card was made for a challenge over at Tickled Pink. I had so much fun creating it, but I really think that it's difficult to do the coloring and it took me forever. :) I hope I'll go ahead and make sure to get some more practicing, because I really like it! And I love Lilith so much! :)



Mitt andra kort är gjort efter veckans skiss hos Kortskissen. Jag använde modelling paste för att göra cirkelmönstret på den nedre triangeln, innan jag målade med akrylfärg.

-------------------------------------------------------------------------------------

The second card - which is quite different from the first one =) - was made after the sketch of the week at Kortskissen. For the lower triangle I used modelling paste to create the texture, before adding acrylic paint.





Kommentarer
Postat av: Anonym

De är helt ljuvliga, bägge! Och TACK för att du är med och leker med oss på TPSC! :D

2011-02-07 @ 16:15:47
Postat av: Karen

WOW Your card is so lovely!! I really do love the punched boarder:-) Thanks so much for joining in this week at TPSC

Hugs

Karen

xxxx

Postat av: Morfen

Olika men verkligen snygga kort båda två!

2011-02-09 @ 16:16:26
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tettiz

Såååå läckert!!! :D

2011-02-10 @ 20:56:17
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback