Jag tror jag missade det här...


...när det faktiskt hände...
Aussie Scrap Source från november 2010. Jag låg väl på soffan och mådde illa istället... =)

Det här missade jag också och jag trodde ett tag att de inte tog med layouten alls, men så hittade jag den till sist. =) Kolla in GingerScrapStreet Magazine.

----------------------------------------------------------------------------------------

I think I missed this when it was actually published... Aussie Scrap Source, november 2010. I guess I was too busy lying on the couch, feeling sick... =)

I also missed this and for a while I thought they didn't publish the layout after all... but then I found it. =) Check out the GingerScrapStreet Magazine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback