Kortskiss nr 124...!


Idag är det dags för skiss nr 124 hos
Kortskissen! Mitt kort ser ut så här:

--------------------------------------------------------------------------------------

It's time for another card sketch at Kortskissen...! My card turned out like this:



På den rosa lappen har jag stämplat med versamark, embossat med genomskinligt pulver, sprayat med glimmer mist, embossat i Cuttlebuggen (för att få prickarna) och färgat med distress ink. Bokstäverna är några riktigt gamla stickers från Arctic Frog som det kändes toppen att få användning för. :) Jag försöker städa och organisera i mitt pysselrum och det är skrämmande vad jag samlat på mig saker. =)

Pappret med fågelburarna är ett canvasark från Prima... superhärligt!

------------------------------------------------------------------------------------

On the pink piece of paper I stamped (using a stamp from Purple Onion Designs) with versamark, heat embossed with clear powder, sprayed with glimmer mist, embossed with the cuttlebug (to get the dots) and inked with Distress inks. The letter stickers are some really old ones from Arctic Frog and I felt soo good using them...! :) I'm trying to organize my scraproom a little, and I can't believe all the stuff I've been hoarding...  =)

I love the canvas sheet with the bird cages, from Prima...!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh så snyggt Anna! Underbara färger. Får mig att längta så till vår och sommar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback