Bergsbestigning...


Å jag har så himla roligt med en stor (för att vara jag) canvas. Den är 30x40 cm så det är ju inte tokstort direkt, men jag har mest gjort små 15x15 och 20x20 tidigare. Och det är väl i ärlighetens namn inte så många jag har gjort heller... Men nu är jag sugen på att bara göra fler och fler och fler... =) Vi får väl se hur det går...

Här är en layout med barnen foton på barnen som klättrar i "snöberget" utanför vårt hus. Tyvärr så kom de och körde bort det mesta av det stora berget nu i veckan (och jag förstår att det är lite bra att de gör det också, men det är trist för barnen) och det som är kvar är mest stenhårt och isigt efter töväder och nya minusgrader.

Hur som helst hann de i alla fall ha MASSOR med roligt uppe på det där "berget" innan det försvann. Jag hade faktiskt inte tänkt att skvätta färg på den här layouten, men så råkade jag dra sönder det blå pappret så att det blev en vit fläck och då var det lika bra att göra fler fläckar. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback