Skissutmaning hos Cocoa Daisy...


Kim har ritat den här underbara skissen till
månadens skissutmaning hos Cocoa Daisy. Deadline är 31 januari och vem som helst får vara med! Man behöver inte vara prenumerant eller använda något specielt material, utan det är fritt fram att scrappa med vad man har till hands. :)



Jag gjorde en layout med foton från besöket i fotostudion tidigare i höstas. Tack till Sofie som tog foton på oss alla 4!
Till bakgrunden har jag använt en stämpel från Purple Onion Designs och för att matta ned det stämplade lite målade jag lite gesso över. Allt material förutom knapparna och spetsen kommer från Cocoa Daisy's januarikit + add ons.
 





Kommentarer
Postat av: Carina Flufftoffla

Åh, den skissen gillar jag verkligen! Din Lo är en superbra tolkning av den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback