Central Park...


Möt våren med aprilkitet från
Cocoa Daisy...! :) (Jag låtsas inte om att det snöar och är otrevligt idag...) Här är ett par av mina layouter med det hääärliga kitet! Jag är jättekär i det här träfärgade/vita pappret från Crate och tillsammans med det gröna fina bandet, träfjärilarna och den lilla metalldekorationen... mums!







Fjärilsstämpeln från Jenni Bowlin är också en ny favorit! Färgerna i det här pappret från Basic Grey passade så himla bra till cykelfotot med Alva. :)



Jag gjorde också ett litet kort. Fjärilen är embossad med Zing embossingpulver från American Crafts.




Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vilka härliga våriga alster!! De borde ju locka fram våren på riktigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback