Inspired by quotes...


Jag har gjort en layout till mars
månadsutmaning hos Cocoa Daisy. Utmaningen går ut på att inspireras av ett citat och jag fick idén av Sue till att använda just det här citatet: Every artist was once an amateur.

Min layout handlar om att jag måste våga testa och öva när det gäller tecknandet och målandet. Jag har aldrig trott att jag kan rita eller måla och nu ska jag slänga bort "jag kan inte-tankarna" och bara våga kasta mig ut! :)

Jag skrev ut små foton på några av alla teckningar jag övat med på sistone och så lät jag dem sticka ut ur kuvertet där jag skrev citatet. Jag har sytt på maskin och skvätt lite färg... :)



I created this layout for the March challenge over at Cocoa Daisy, where we are inspired by quotes. Sue inspired me to use this particular quote, Every artist was once an amateur. This layout is about that I need to stop thinking that I can't draw or paint. I should just go for it and try and see what happens. I've been drawing a lot lately and I'm learning so much and having so much fun! I should just go for it and don't think too much!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback