Två kort...


...gjorda för
Engströms. Det första är väääldigt enkelt, men jag gillar det stilrena. Jag har stansat ut hjärtan, inkat kanterna och lagt dem på varandra. Nyckeln från Tattered Angels är så himla snygg och jag gillar "puss och kram-stämpeln" väldigt mycket också (Hot off the press)!



Till det andra kortet har jag bland annat använt papper med musiktema från My Mind's Eye. Jag tycker att det röda med kassettbanden i bakgrunden (min cirkel) är så himla snyggt! Gitarrerna har jag klippt ut från andra sidan av samma papper och lackat med 3D-lack och det blev riktigt läckert. Linus fick syn på dem och ville gärna ha en fin gitarr, så kortet kanske får bli till hans födelsedag nästa vecka. :) Även den här lilla grattisstämpeln kommer från samma set från Hot off the press.



Jag hoppas att ni alla får en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback