Superbra deal hos Cocoa Daisy...






Jag vill tipsa om ett erbjudande hos
Cocoa Daisy, som passar extra bra för oss lite längre bort som inte är sugna på att betala onödigt mycket för frakten över Atlanten.

Den som köper minst 5 kit får 20% rabatt på priset och dessutom kan man välja att alla kit ska skickas tillsammans, till den fasta kostnaden av 41.95 dollar. Det gör att snittpriset på ett kit, inklusive frakt, landar på endast 34.98 dollar.  

Man kan alltså gå ihop 5 stycken, om man nu har minst 4 scrapkompisar där man bor, det är ju inte alla som är så lyckliga, och välja en prenumeration på 3 eller 6 månader och då få den här rabatten under hela prenumerationen...! Enklaste sättet att göra det här på är att beställa EN prenumeration och att skriva som kommentar hur många kit man vill ha varje månad (minst 5) och att man vill ha rabatten på 20%.

Jag har varit prenumerant på Cocoa Daisys kit sedan januari 2007, innan jag fick den stora äran att designa för CD nu i somras och jag har alltid varit en väldigt nöjd kund! Tricia är superduperbra med sina kunder och det går alltid att maila henne på tricia at cocoadaisy dot com om man har några frågor.

Om ni har några frågor så kan ni antingen höra av er direkt till till Tricia, eller så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa till att svara.  

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter intressant. Vi kanske skulle ta upp det i vår grupp, jag skulle iaf vara sugen..



Kram!

2009-02-26 @ 16:46:00
Postat av: Sissi

Har kikat runt lite på din blogg och vad glad jag är att jag hittade den! Du har ju hur mycket fint som helst här, en massa toppenbra inspiration =) Grymt snygga LO's!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback