Veckans skiss

Jag har scrappat till veckans skissutmaning på SWE Scrapbook. Det är Åsa som ritat den fina skissen. Rubriken är utskuren med kniv och det gick himlans mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Jag spegelvände texten och skrev ut den på baksidan av det mönstrade pappret.

din syster

Jag var faktiskt på scrapträff en stund ikväll! :-) Det blev inget alls scrappat, för jag hade med mig Alva som inte var så nöjd någon annanstans än i min famn, men det var jättetrevligt att komma ut lite. Jag ska nog lista ut något för att lyckas ta mig iväg en stund på egen hand snart...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den är underbar! Älskar fotona, titeln, din tolkning av skissen, ja allt!

Postat av: Anna

Åhh så fina layout, så mjuk och fin är den.

Kramen Anna

2006-10-10 @ 15:16:36
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Therese

Underbar layout!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback