Yes!

Jag är ju inte helt opartiskt...*harkel*... men våran Alva är ju i alla fall väldigt söt. =) Och något av det  gulligaste av alla saker hon har för sig är när hon kastar eller sparkar boll och sen sträcker armarna i vädret och ropar "yes!".

image650
Jag tror att det mesta på den här layouten (utom bokstäverna i rubriken) är från Cocoa Daisy's oktoberkit. Stjärnan i mitten är gjord av filt och kommer från Fancy Pants.

Vi fick sova riktigt bra i natt, för första gången på vad som känns som en evighet eller två. Väldigt, väldigt skönt och jag hoppas att det kan bli några såna nätter till. Linus är fortfarande rätt hostig men det onda i örat verkar ha gått över, tack och lov.  

Kommentarer
Postat av: Ulf

Kul att vi kunde ses två gånger på kort tid under julen. Men oj vad barnbarnen växer fort och bubblar av nya ord.

Kramar
Ulf

2007-12-28 @ 18:07:52
Postat av: Lilo

Skönt att Linus öronvärk verkar ge med sig. Alva är jättesöt tycker jag med och jag är opartisk. ;) Fortfarande sitter jag och funderar över varför du inte är DT åt Cocoa Daisy, du gör superfina saker av deras kit jämt!

Postat av: SannaF

Jätte härlig layout och urgulliga foton!
KRAM från SannaF

2007-12-28 @ 22:49:29
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Tina J

Hihi, man ska inte vara opartisk med sina egna ungar - så klart de är sötast i världen! :-) Fin layout! Önskar dig också ett Gott Nytt År i förväg!

2007-12-29 @ 00:51:58
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: mikaela

Har en utmaning till dig! Visa upp dina 10 favoritlo´s och dina 10 favvofoton från 2007 i din blogg, sen så länkar du till dina favvisar under kommentarerna i min blogg. Kom igen nu! Jag vill se!

2007-12-29 @ 10:32:33
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Smurfmamman

hej, ute och surfar hamnade här från slösas blogg! Kärlek och spciell var helt underbara!!
God fortsättning

2008-01-03 @ 13:08:45
URL: http://smurfmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback