Pencil Lines

Jag är verkligen sååå förtjust i de två senaste skisserna hos Pencil Lines. Den första är gjord av Karla Dudley och ni hittar den här. Jag är inte lika nöjd med min layout efter skissen, men jag är som vanligt för lat för att göra om. Det är framför allt rubriken som inte riktigt blev som den skulle, eller som jag tänkt mig.

image442

Veckans skiss kommer från någon som heter Cath, från Little book of sketches. Så här hade jag aldrig någonsin kommit på att göra med fotona själv, men jag gillar upplägget så mycket att jag nästan tror att jag måste göra en layout till efter skissen. :)
image443
Här har jag använt ett Chatterboxpapper för första gången på evigheter, bandet är från Basic Grey och bling-stenarna från Sis TV.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina layouter Anna!
Är Bolibompa ett spel, ett lämpligt spel för en 4-åring i så fall?
Sommarbarns layouten är jättehärlig. har gjort så på en layout vad jag kommer på.
Sommarkramen Anna

Postat av: Simone

I like the lo you make and also the style of your weblog that is why i have a little surprise for you on my weblog. i hope that you like it.
okay, i know that this page is swedish and that is hard to read. but i have a translater who helps sometimes.
keep going this way

2007-07-18 @ 22:39:29
URL: http://scrapanimal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback