Konserten igår...


...var jättebra! Det är så kul med musik och konserter - jag känner sug efter mer. :) Vi chansade på att det var ok och tog med oss vår lilla kamera och jag testade att fota lite. Saknade min Nikon, helt klart... och det är ju inte lätt som en plätt att fota i mörker och med publik i vägen. På slutet blev det dock lite lättare, för under andra omgången med extranummer klev de ned från scenen och spelade rätt nära sin publik. =) Bilden på Ken Stringellow som jag visade igår hade jag lånat från Wikipedia, men den här har jag tagit alldels sjäv. =)

image820

------------------------------------------------------------------------------
I was at a concert with the Posies yesterday and it was great. I really love music and going to concerts and I want to do it more often! I brought my small camera and tried to take some photos. I missed my Nikon, but some shots turned out pretty ok. It was a bit easier to take photos at the end of the show when they got down from the stage and played among the audience. =)

Kommentarer
Postat av: erika

Kul att ha med kameran på konsert!

2008-04-14 @ 22:03:36
Postat av: Monica Bernpaintner

Vad härligt med konsert! Jag är glad att ni gillade den. Snyggt foto!

Postat av: Cami

Så härligt med konsert och lite egentid tillsammans!Kul att den var bra också!

Du har en liten gåva att hämta inne hos mig, annars:)

Kram

2008-04-15 @ 09:09:25
URL: http://camisscrapblog.blogspot.com/
Postat av: malinduv

Hej Anna!

Vet inte om du kommer ihåg mig, men jag är kompis med Monnah. Vi har träffats nån gång, var det på Papprikas scrapmara vid något tillfälle kanske? Minns inte exakt...

Nåja, det jag skulle säga var iaf att jag såg din LO om favoritmusik på Swescrap (jättesnygg förresten) och såg att du hade varit på konserten med Posies! Jag var oxå där!! Visst var det bra! Och jag älskar Ken Stringfellow och hade faktiskt inte hört The Disciplines. Lyssnar nu på myspace och det är ju kanon! Så jag får tacka för tipset :)



Jag gillar Orange Humble Band där han oxå är/har varit med.

Kul att hitta nån med lite samma musiksmak :)



Så mycket scrappande (layouter) blir det inte för min det nu, men en hel del kort. Jag är nog bättre som kortmakare.. men ibland när jag träffar Monnah blir jag jätteinspirerad och får ihop några Lo's :)



Oj, vad långt det blev, men jag tyckte det var så kul att du hade varit på samma konsert! :)



/Malin

2008-05-26 @ 09:41:45
URL: http://blandband.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback