Om jag inte...

...skriver något inägg på några dagar så är det inte säkert att det beror på att jag inte har något att säga. Det kan istället bero på att jag helt enkelt inte kan röra mig så pass bra att jag kan ta mig ända fram till datorn. Jag har nämligen spelat innebandy idag. Det var en skaplig chock för kroppen, som i princip inte utsatts för någon träning alls de senaste 5-6 åren. Det var jättekul - jag gjorde till och med ett mål - men ooooo vad plågsamt! Och jag smet efter 45 minuter för någon måtta på roligheterna får det väl vara så här i början. :) De spelar normalt sätt i en och en halv timme. Någon gång kanske jag också stannar hela tiden. :)  Men jag hoppas verkligen att jag tar mig dit nästa söndag igen. (Och att träningsvärken har gått över till dess.=)

Yttepytte om scrap - jag har jobbat med
Cocoa Daisys septemberkit och det är sååå somrigt och härligt. Perfekt för alla sommarfoton! En liten liten tjuvkik kommer här. =)



--------------------------------------------------

If I don't write any posts the next few days it's not necessarily because I don't have anything to say. The reason may simply be that I am in too much pain to be able to move all the way to the computer. I've been playing indoor bandy today, you see. And for someone who hasn't exersiced at all during the last 5-6 years it's sort of a shock. It was really fun - I even scored a goal - but it was soooo painful! And I left after 45 minutes, because I think it's a good idea not to die after the first time. They normally play one and a halv hour... Anyway, I really hope I'll be there next Sunday again! (And that the aches will be gone by then. =)

A little something about scrapping - I've been working with the Cocoa Daisy September kit and it's sooo yummy! Perfect for all the summerphotos! You can see a very tiny sneak peak above. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback