Veckans ord...


...på
SWE Scrapbook är kaffe.... Jag har inte skvätt kaffe över hela layouten, men däremot sprayat med Color Wash i färgen Espresso. Vi har en allt annat än flashig kaffebryggare, men den är bra på att göra gott kaffe. ;-)

Jag känner mig fortfarande lite "ur slag" när det kommer till kreativa sysslor (den här gjorde jag för ett par veckor sedan) och jag tror att det har mycket med allmän trötthet att göra också. Förkylningar som kommer och går och aldrig helt släpper taget, för mycket mörker, lite för mycket jobbrelaterad stress, för lite sömn och dessutom pysseltidsbrist... det är väl inte helt optimalt helt enkelt. ;-) Men nu ska jag göra ett pysselförsök. Om jag kan koppla bort att det verkar gå rätt dåligt för J där uppe, där han försöker få en trilskande Alva att somna...



This was made for the SWE Scrapbook blog, on the word "Coffee".

Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Snyggt!! =)

Själv dricker jag inte kaffe.. blä ;)

Postat av: Linda

Jätteläckert! Synd att tiden och lusten inte räcker till att scrappa. Men den brukar komma tillbaka:) Du gör så fina saker! En riktig inspirationskälla.

2008-12-06 @ 22:18:07
Postat av: Annika

Jag tycker du håller ett alldeles otroligt högt tempo i skapandet, fattar inte hur du hinner med att göra så många layouter och dessutom så fantastiska!!! Så, kanske är det inte konstigt att du kommit i en svacka; jag gör det ofta numera, tycker jag och funderar ibland på om jag ska fortsätta...men så plötsligt finns det där igen, suget och tja, så rullar det på igen! Kram¨

Annika

2008-12-06 @ 22:19:34
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Fia

Supersnygg! Jag vill också skvätta!

2008-12-08 @ 18:55:30
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback