Ett par layouter med foton från förra julen...


...för att försöka komma i julstämning kanske...? Det är några månader sedan jag gjorde de här layouterna nu. Jag är för tillfället ordentligt förkyld och dras med halsont som aldrig verkar vilja försvinna och känner mig allmänt trött och tom på energi. Skulle vilja bli frisk och pigg och till exempel orka ägna mig åt julpysslande... :)

------------------------------------------------------------------------

These are a couple of layouts with photos from last christmas, that I made a few months ago. Maybe it's time to take a look at them again now, to try and find the right christmas spirit? ;-) I have a very annoying cold and a sore throat and I don't have that much energy right now... I'm hoping to feel better soon so I can do stuff like these cute santas below... =)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Å vad kul det ser ut med en dag på en studio och underbara Los gör du med :)

Kram Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback