Ny vecka hos Kortskissen...


Jag undrar om jag borde ta och börja göra lite julkort... ;-) Eller så blir det kanske inga i år? Det vore ju lite trist... Hur som helst, veckans skiss är uppe hos
Kortskissen och mitt kort ser ut så här.

Det var lite mörkt när jag fotade och bling cardstock tycker jag alltid är svårt att få bettigt på bild. Damaskmönstret är en stämpel från Purple Onion Designs - jag har stämplat och sen embossat med clearpulver. Bokstäverna är mitt nya neat freak - gillar det skarpt. :)



--------------------------------------------------------------------------------------
There is a new sketch up at Kortskissen. I think I ought to get started with the christmas cards really soon, if I'm going to get any done this year...!

It was pretty dark when I took this photo so the colors are kind of weird and I always find it difficult to get bazzil bling to look good. Anyway - I used a damask stamp from Purple Onion Designs that I'm in love with! I used a clear embossing powder to give it a shiny look.

Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Å vilket läckert kort, stämpeln blev jag allt lite kär i :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback