Tjohooo...!


Jag blev en av de lyckliga vinnarna i en pärltävling på Pyssel.net...! Det var lottdragning som gällde, men det spelar ju ingen roll - ett pris från
Pagoni är ju superduperspännande att gå och vänta på..! :)

Så här blev mitt armband... jag är sååå suge på att pärlpyssla mer, men jag har inte haft tid på ett tag.



Man kan ju tro att jag inte scrappar nästan något alls, så lite som jag har att visa upp här i bloggen. Det beror dels på förberedelser inför helgens roliga crop hos Cocoa Daisy (ni har väl registrerat er!), inför blogcropen hos Paper Trunk och dessutom beror det på ett annat jätteskojsigt litet uppdrag som jag än så länge inte kan berätta om. Men snart...! :)

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Supersnyggt armband!! Och va spännande med uppdraget...nyfiken i en strut här! :-) Kram

Postat av: Lotta

Wow vilket snyggt armband!

2009-04-21 @ 08:12:40
URL: http://lcarlsson.wordpress.com
Postat av: K8an

Såå läckert!! Jag fyller år i September ;) hihi

2009-04-21 @ 12:42:22
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback