Bundit en bok...


Jag köpte ett kit och en tutorial från Eve och hennes Etsy-butik
Evalicious. Jag har inte vågat använda de fina sakerna från kitet än, utan övade på eget material först. Det här är mitt andra försök och jag blev jättenöjd. Jag klädde en chipboardbit med tyg och använde rutade papper och en obehandlad chipboardbit till baksida. Med hjälp av Eve's tutorial blev det sen så här. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

I bought a kit and a tutorial from Eve and her lovely Etsy store Evalicious. I didn't use the lovely things from the kit, but practiced on something else first... This is my second attempt and I'm very happy with my little book! I covered a piece of chipboard with fabric, kept the other piece raw and used squared papers. With the help of the tutorial from Eve, this is what I made. :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Superfint!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback