Tack...!!!


Tack för alla gratulationer! Ni är för gulliga...! Och tusen tack till Ulrika för
det fina kortet. Igår var det full fart och idag var det full fart... Nu ikväll är jag trött, trött, trött... :)

Med den superglada och färgstarka Socialite collection från Paper Trunk har jag gjort den här layouten. Jag är superirriterad på femman - en gnuggis - och önskar att jag kunde trolla bort den, men annars gillar jag resultatet. Det känns som om den trööööga period jag haft är på väg bort. Jag har fler idéer än på länge och det kliar som vanligt i scrapfingrarna efter att få pyssla mer. :)



Kolla förresten in Paper Trunks blog, för där kan du läsa om hur du kan vara med och tävla om att bli March Trunk Designer of the Month. Garanterat superkul!

Kommentarer
Postat av: CillaT

Åh, gillar gillar gillar=D Läckert med 1 svart/vitt och 1 foto. Och så alla de små detaljerna till, mmmm..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback