Lådbilslandet


Idag var vi på Lådbilslandet. Det var fjärde året i rad för Linus och första gången som Alva fick prova att köra. Jag var lite nervös för hur det skulle gå för henne, men traktornerna klarade hon förstås jättebra! :) När ska jag lära mig att hon är mycket större än jag tror? Lite värre var det med de andra bilarna, för när man var tvungen att hålla sig på vägen och dessutom var tvungen att få hjälp gång på gång av främmande tonårskillar, då blev utmaningen lite för stor. Det åket avbröts ganska snabbt och istället blev det en andra tur med traktorerna.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

We went to this great place called Lådbilslandet today. For Linus it was the fourth time, but for Alva it was the first time she got to try it too. I was a little nervous about how she would handle it, but of course she did great! When am I going to learn that she is a big girl..? She got to drive the tractors in "Farmers country". The other cars, where you're supposed to drive on small roads, were a little bit too difficult for her. She tried once, but wanted to quit rather soon after driving on the grass and being rescued by a foreign teenager (working there). She went for another ride in the Farmers country instead, and she had a lot of fun!










Kommentarer
Postat av: carina

vi brukar också åka dit varje år, killarna gillar det verkligen. vet däremot inte om jag vågar låta våran Alva åka än, fast får hon bestämma SKA hon väl åka vad jag än säger Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback