Lite blommigare...


Ibland blir jag så trött på hur jag brukar scrappa och då är det kul att prova något annat. Jag har till och från haft en mer "shabby" stil, fast det känns som lääääänge sen nu och det är ju knappast det som dominerat på sistone... =) Igår fick jag i alla fall lust att chalka och distressa. Jag har förmodligen ett väldigt litet förråd av blommor jämfört med en del andra men här fick jag i alla fall användning av några av dem jag har samlat på mig.

Jag tycker så mycket om det här fotot på Johan och Alva från första mötet med lilla kusinen Linn. Och så är jag väldigt kär i fjärilsstämplarna från
Purple Onion Designs.







Sometimes I get so tired of the way I scrap and it's pretty fun to try something different. I have been more into the "shabby look" before, but it feels like 100 years ago, approximately. =) And shabby is definately not the word to describe my scrap style lately. Anyway, yesterday I suddenly felt like chalking and distressing... :)

I really love this photo of Johan and Alva, meeting the little cousin for the first time. I am also very much in love with the butterfly stamps from Purple Onion Designs.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så kul att se hur du lyckas få den här layouten att innehålla det som är så typiskt för din stil även om den är mer shabby än vanligt. Den är väldigt vackert. Jag har också experimenterat lite med "schabby chic" precis, fast jag håller mig nog till "clean and simple" i fortsättningen. Det känns mer rätt för mig.

Kram

Postat av: DesignAnnique

Vilken ljuvlig layout, så finstämd... passar fotot perfekt!

2009-07-26 @ 16:09:17
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: Sara

Fjärilarna är jättefina! Snygg Lo!

Kram

2009-07-26 @ 16:48:41
URL: http://drullputta.blogspot.com
Postat av: Zarah

Helt underbar! Annorlunda - men ändå väldigt DU! :D

2009-07-27 @ 13:41:03
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Diana

En sån där ram på LO tänkte jag göra i förra veckan, men jag fick skrota det! Nu får jag dock ny inspiraiton, din LO är fantastisk!

2009-07-28 @ 19:41:42
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback