Tårarna


En enkel sida i min Art Journal som jag gjorde för ett bra tag sedan. Har ni haft såna dagar? Man tittar sig i spegeln och det syns inte ett spår av tårarna. Men de känns och känslan försvinner inte. Jag kanske ska tillägga att även om dagen idag var mer än lovligt besvärlig så var idag inte en sån dag... ;-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

A simple page I made for my Art Journal a while ago. A very quick and not 100% correct translation would be "I feel the tears in my face and in my eyes during the rest of the day". Have you had one of those days? You look at yourself in the mirror and you can't see that you have been crying. But you can feel it. Maybe I should add that today was not one of those days. ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Absolut och du fick verkligen fram den känslan, så jag förstår precis vad du menar!

Kram

Postat av: elina

this is beautiful... I love art journals and you can even make those modern!!!

2009-08-07 @ 14:18:26
URL: http://elina.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback