Inte gjort mycket idag...


...för jag är hemma med huvudvärk och lite allmän urk-känsla i kroppen. Det är nog inte så dumt att J och de höstlovslediga barnen är i Grebo, för jag har kunnat vila väldigt mycket mer än vad jag kunnat göra om de varit hemma och härjat. Jag har från säkra källor hört att de haft det riktigt bra på äventyrsbad i Lkpg idag. J och Alva åkte tydligen vattenrutschkana med en väldig fart och tyckte att det var himla kul. :)

Jag orkade i alla fall plocka fram målarpenslarna och kladda lite idag.
Dina Wakley har precis dragit igång en ny Art Journaling-kurs hos Get It Scrapped och det fanns bara ingen möjlighet att motstå den. Dina är en av mina stora idoler och hennes kurser är sååå kul. Jag hoppas att jag kommer att få tid till att hänga med ordentligt genom hela den här kursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback