Prat och layouter...


Den här veckan blev rätt konstig. Jag vab:ade med Alva tisdag-onsdag och efter att som hastigast ha besökt jobbet idag (J var hemma) så ska jag vara ledig imorgon. Skönt, men lite stressande också eftersom jag inte riktigt hade tänkt mig de där 2 vab-dagarna. Men vi har inte behövt vara hemma med sjukt barn sedan i mitten av mars, så det var väl dags. Jag har nog släppt den där svaga stresskänslan imorgon och ska se till att njuta av 3-dagarshelgen! :) En utflykt till trädgårdsbutiken skulle sitta fint imorgon!

Här kommer ytterligare ett par layouter med majkitet från
Cocoa Daisy!


















Kommentarer
Postat av: myamia

underbara!!!

Postat av: LIna

grymt snygga och underbara layouter! Ser att våra småtokor har likadana baddräkter :)

2010-04-30 @ 09:48:00
URL: http://ltannerfalk.se
Postat av: Monnah

Glad Valborg!

2010-04-30 @ 14:06:54
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Camilla M

"Klippt" är en fantastisk LO! Så himla fint med det sydda veckade pappret! Och att du "arrangerat" det lite mer än vad andra gör, det gör det hela så effektfullt.

Vill passa på och tacka dig för din supertrevliga blogg och dina underbara LO:er. Har, liksom du, scrappat länge, och ibland sinar orken och inspirationen. Men, så du vet, så får jag ofta tillbaka scraplusten när jag kollat på dina alster. Det måste väl vara ett gott betyg, eller hur? ;-)

Kram o trevlig Valborg!

2010-04-30 @ 19:00:35
Postat av: Theresia

Vilka härliga layouter! Sitter här med din skiss och jobbar mig framåt på den...

Ja min lilla dotter har visst en lika dan badräkt som din, här var det med lycka från första ögonkastet..! Hon älskar den!

Ha en trevlig valborg Theresia

2010-04-30 @ 21:53:34
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Katarina Skylare

Hej igen!

Oj, vilka fina! Hur har du gjort "prickarna" på den översta? Sen måste jag ställa en fråga vad gäller att sy på LO´s. Jag känner att jag ska prova. Har du en speciell nål? Hur ställer du in? Är det något jag bör tänka på?

Ha en bra dag,

Katarina

2010-05-01 @ 12:26:59
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback