Ett nytt och alldeles häääärligt kit...!


Från
Cocoa Daisy, förstås! Ser ni flaskan med mist? Stämpeln från Prima? Mallarna? Det röda bandet? I loooove....! :)



Här är några av layouterna jag gjort:

Trots att det inte var speciellt mycket snö förra vintern lyckades J och barnen göra en så här stor snögubbe. Tänk vilken ENORM snögubbe vi borde kunna göra i år. =)

Här kommer ett par av papprena från den add on som heter Ava Gardner och de glittriga röda bokstäverna kommer från add on Betty Grable.



Blomman gjorde jag genom att klippa ut "blad" ur ett av de mönstrade papprena i huvudkitet, chalka kanterna, limma ihop och så dit med en primagrej (från ett tidigare kit) i mitten. :)





I love sushi!







Jag älskar också min alldeles egna guitar hero! :)








Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara layouter Anna, du är så duktig!! <3

Postat av: Fia

WOW, ursnygga! Du har alltid så mycket fina detaljer på dina layouter. Mycket att titta på och ändå lyckas du hålla dem enkla. I like! ♥

2010-02-02 @ 22:33:31
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Renée

Jag älskar verkligen dina layouter Anna! Och så gillar jag att du visar en del närbilder på detaljer så det nästan känns som att man kan ta på dom :-)

2010-02-03 @ 09:04:48
Postat av: k8an

Helt underbara Layouter och sugen på Sushi blev jag också :D

2010-02-04 @ 14:06:35
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Fia

Sååå snygga layouter! Så inspirerande!

2010-02-04 @ 21:41:47
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback