Projekt 365, 29 juni - 6 juli


Tack för den jättegulliga kommentaren Julia! Jag använder en Nikon D90. Innan den hade jag en Nikon D50 och jag har varit otroligt nöjd med båda kamerorna.

Fler bilder kommer här... annars kommer jag ju aldrig ifatt... =)

29 juni, mellis i kojan i trädgården - mysigt!


30 juni, Alva plockar smultron. Å vad jag älskar att ha bär i trädgården!


1 juli, nya symaskinen som jag köpte när den gamla Berninan gav upp...!


2 juli, J börjar sin semester han också och vi firar med champagne... =)


3 juli, sandig Alva i fina fägglada baddräkten...


4 juli, första gurkskörden för i år, av minigurkan Iznik... mums!


5 juli, klänningen som jag sydde till Alva har ni ju redan sett...


6 juli, ringblomma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback