Hoppas ni hade en toppenbra midsommar...!


Det hade vi!

Jag går just nu en online-kurs med den väldigt begåvade 
Kara Haupt. Det är sååå inspirerande och jag har bland annat lekt med kameran i motljus. En bild såg ni igår och här kommer en som jag tog idag.

-------------------------------------------------------------------------------

Right now I'm taking an online class with the very talented Kara Haput. I am sooo inspired by the class and among other things I've been playing with the camera and lensflare. I posted one photo yesterday and here is another one, that I took today.




Jag testade lite mer macro idag också... Ringblomma som snart slår ut.

-------------------------------------------------------------------------------

I was also playing with my macro lens today. This is marigold(?), soon about to bloom.







Kommentarer
Postat av: Marie

Det översta kortet är helt, helt underbart!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback