Irriterad...!


Grrrr... jag är så irriterad! Jag hoppas snart ha skakat av mig känslan så att jag istället kan börja njuta av att jag har fyra dagars ledighet framför mig. ;-)

Irritationsmoment nr 1: Det var visst nära att vi blev av med A:s förskoleplats trots att vi inte ens var i närheten av att tacka ja till ett erbjudandet om flytt till annan förskola som vi fick i brevlådan i måndags. Vi stod i kö för flytt till ett annat ställe, men var inte ens säkra på att vi verkligen ville ha en plats där och så fick vi erbjudande om plats på "fel" ställe och två dagar efter att det erbjudandet landat i vår brevlåda, 5 dagar innan vi ens var ombedda att svara på erbjudandet, så har chefen för förskolan där A går nu "gett bort" A:s plats till någon annan! Som tur var tackade någon nej till en erbjuden plats, så allt ordnade sig utan krångel. Men jag kan inte låta bli att bli arg ändå. Jag kan aldrig föreställa mig att det verkligen hade slutat med att A blivit tvungen att flytta - det hade vi inte gått med på - men i alla fall... irritation...

Irritationsmoment nr 2: Jag hade skrivit till Försäkringskassan och bett om ett intyg som jag behöver till min arbetsgivare och OM intyget som landade i min brevlåda idag verkligen säger det jag bad om - väldigt tydligt bad jag dessutom om det - så är i alla fall jag inte klok nog att begripa det. Det blir till att ringa på fredag och försöka reda ut det hela. *suck*

Hm... det känns inte bättre än... men jag är hungrig, så det blir kanske bättre efter maten... =)

Kommentarer
Postat av: Angela

Många gånger hjälper lite mat... :)

Postat av: Fia

Det låter som om du behöver en KRAAAAAAAAM! :)

2010-05-12 @ 18:33:00
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Petra

Fy, vad dålig stil. Så får dom ju inte göra, så länge du inte sagt upp platsen så.. grrr

Hade också varit arg! Hoppas att du är på bättre humör idag. Kram

2010-05-13 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback