Projekt 365, 4 -8 maj

Det blir ännu en laddning bilder, innan läggdags!

4 maj, tro't eller ej men jag hittade motivet på mitt jobb... =) Hårt photoshoppat... för skojs skull...


5 maj, priset som man får om man vinner Rebusrallyt i Lkpg. Eftersom vi vann i höstas och det var dags för rally igen i helgen så var vi tvugna att fixa dit vårt lagnamn och jag scrappade en fin liten "plakett". Vi vann i lördags igen men priset hamnade inte hemma hos oss den här gången. =)


6 maj, det växer och växer...


7 maj, på väg till barnens farmor...


8 maj, så har kan det se ut när man åker rebusrally och det regnar och regnar och regnar utanför minibussen...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att se att du brukar åka rebusrally! Själv var jag bara med en gång i forntiden när jag pluggade, men kul var det även om vi var långt ifrån att vinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback