Då är vi igång...


...och den här layouten gjorde jag till den första utmaningen, som ordnas av Lisa. Du hittar den
här. Lisas layout är helt olika min och det är sånt som är så roligt med utmaningar, att man kan inspireras på så många olika sätt utifrån samma sak.

Min layout blev inte alls som jag hade tänkt mig i förväg. Så kan det gå! :) Jag blev lite glad när jag hittade de här gamla fotona på Alva. Jag hade glömt hur kul hon tyckte att det var att med ett väldigt busigt leende stoppa haklappen full med mat...




Kommentarer
Postat av: Zarah

Så himla läcker!! Jag blir alldeles glad av den. (Och ja - MYCKET busigt leende! Sicken busfia! :D)

Postat av: Marie

Vilken härlig layout!! Säger som Zarah, man blir glad av den!

2010-11-13 @ 10:32:47
URL: http://www.sockergrynet.se/
Postat av: Maria/Lilla07an

Gillar verkligen din tolkning av utmaningen. Nåt i den här stilen blir det på min tolkning också. Så roligt med runda bilder :)



Tur man har några dagar till på sig. Helgen har inte varit nån bra scraphelg, tyvärr.



/M

2010-11-14 @ 22:12:55
URL: http://lilla07an.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback