Antog utmaningen...

Linda har en utmaning i sin blogg och jag blev väldans inspirerad! Resultatet blev kanske inte helt vad jag tänkt mig - det blev lite för tomt med den vita bakgrunden - men jag hade i alla fall kul under tillverkningen. :-) Istället för att göra om så tar jag med mig lärdomen till nästa projekt... Tusen tack för utmaningen Linda!

tagtack

Jag har använt chatterboxpapper, bazzill, distressrefiller, torrchalk och fluid chalk, minibrads, QK: tag, runda ringar, flourish, fotohörn och alfabet paige. Jag är så glad att jag lyckas använda min QK mer och mer för ett tag ångrade jag verkligen att jag köpt den eftersom den bara blev liggande. Nu känns den helt klart roligare som tur är!

Om jag har lite tur så får jag hem en Summera mappvagn från IKEA idag! Jag har länge tänkt att jag inte kan ha en sån, både för att jag inte får plats och för att Linus är klåfingrig... :-) Jag får fortfarande inte plats egentligen och Linus är väl fortfarande rätt nyfiken på det mesta, men det ska nog bli bra ändå... ;-) Vad det gäller platsbristen så får vi väl lösa det genom att skynda oss att köpa hus...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback